Maak je entree als

Administratief Medewerker

bij HTC parking & security in Waddinxveen

MBO+

Fulltime/Parttime

Waddinxveen

Ter uitbreiding zijn wij op zoek naar een enthousiaste en pro-actieve collega die aan de slag wil in een uitdagende functie binnen ons kleine finance-team. 

Werken bij HTC parking & security

Stap binnen in de wereld van hightech parking- en securityoplossingen en voel je welkom in ons moderne hoofdkantoor, vlak aan de A12, in Waddinxveen. Al bijna 40 jaar zijn wij een betrouwbare en innovatieve partner voor onze klanten en Europees marktleider op het gebied van Speedgates. Onze wereldwijde opdrachtgevers zijn onder andere architecten, gemeenten, aannemers en de rijksoverheid. Onze Engelse klanten bedienen we vanuit onze dochteronderneming in het Verenigd Koninkrijk (Warrington).

De rol van Administratief Medewerker bij HTC

Zelfstandig zorg je voor een optimaal debiteurenbeheer en het uitvoeren van diverse financiële en administratieve werkzaamheden. Daarnaast denk je graag mee over het continu verbeteren van onze Finance-afdeling. 

Waar ben je o.a. nog meer verantwoordelijk voor?

  • Inboeken en verwerken van ontvangen facturen in ERP
  • Debiteurenbeheer en de bijbehorende cashflow
  • Inboeken en/of controleren van de urenregistratie voor alle afdelingen
  • Uitvoeren van de projectfacturatie 
  • Bij afwezigheid vervangen van collega’s

Jouw skills en kwaliteiten

  • Naast de eigenschappen die we al genoemd hebben, zoeken we jou als je de volgende achtergrond en competenties meeneemt:
  • MBO+ werk- en denkniveau (administratief/finance);
  • tenminste 2  jaar relevante ervaring bij voorkeur in een (technische) projectorganisatie
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • benodigde competenties: flexibel, nauwkeurig, communicatief en samenwerken.

Onze waardering

Je inzet en enthousiasme worden bij HTC niet alleen gewaardeerd, maar ook beloond. Met een passend salaris (indicatie: € 2.800 – € 3.250 bruto per maand op fulltimebasis, afhankelijk van kennis en ervaring), een fijne werkomgeving en prima secundaire arbeidsvoorwaarden (o.a. conform de cao voor het metaalbewerkingsbedrijf, waaronder 25 vakantiedagen, prima pensioenregeling en 13 adv-dagen).

We vinden het belangrijk dat je je als professional en persoon kunt blijven ontwikkelen. Onze HTC Academy gaat je daar onder meer bij helpen en je kunt rekenen op de support van je (directe) collega’s. Ook bieden we aantrekkelijke extra’s, zoals gezellige bedrijfsuitjes, fruit van de zaak, bedrijfsfitness en een fietsplan.

Ben jij de persoon die we zoeken voor deze prachtige functie?

Wacht dan niet langer en kom een kopje koffie drinken. Wil je meer weten over de functie, ons bedrijf of de sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met Yvonne van der Kleij, HR Adviseur middels vacatures@htc-ps.com, 06 13 19 85 63 of  088 027 70 23. Of stuur meteen je brief & CV naar vacatures@htc-ps.com.

Goed om te weten: de sollicitatieprocedure bestaat uit gesprekken met twee directe collega’s en Yvonne en uiteraard een rondleiding door ons mooie bedrijf.

Beste werving & selectiebureaus, acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Mochten we jullie nodig hebben, dan vinden we jullie zeker.

Interesse?